Sayt strukturunu düzgün optimallaşdıraraq SEO ilə biznesinizi axtarış sistemlərinin "CEO"suna çeviririk.
SEO(Search Engine Optimization) adı ilə bilinən və dilimizdə axtarış sistemlərinin optimallaşdırılması mənasını verən bu xidmətin dəyəri gündən-günə artır. Məqsədli şəkildə təyin olunmuş sözlərlə mövcud sıralama reytinqindən daha yüksək nəticələr əldə etmək üçün görülən işlərə bütövlükdə SEO xidməti deyə bilərik. SEO xidməti veb-saytın bütün göstəricilərini nəzərə alaraq ən yaxşı məzmuna, ən yaxşı görünüşə və ən sürətli sayt performansına nail olmaq sənətidir.
SEO nədir?
Bu gün SEO termininin tərifi veb-saytdakı təkmilləşdirmələr kimi təyin olunsa da, onun hədəf sahəsi və inkişaf istiqaməti günü-gündən genişlənir. İnternet istifadəçisinin artan gözləntiləri və inkişaf edən texnologiya ilə SEO meyarları dəyişir. Beləliklə, SEO xidmətinə nə üçün ehtiyac var? SEO veb-sayt administrasiyası və şirkət sahibləri üçün sektorlarında ən çox ziyarətçi sayına və bununla da potensial müştərilərə çatmaq üçün ən effektiv metodlardan biridir.
Veb-saytın təməlinin yaradılması ilə bağlı görülən işlərin hamısına Daxili SEO deyilir. Bu prosesdə bəzi peşəkar SEO alətlərindən istifadə edilir. Veb-saytın texniki səhvləri və veb-sayt performansı Ahrefs, Deepcrawl, Botify kimi alətlərlə yoxlanılır. Bu yoxlamalar nəticəsində bəzi təkmilləşdirmə təklifləri təqdim olunur. Daxili SEO-nun əsas məqsədi Google tərəfindən veb-saytın daha yaxşı başa düşülməsini təmin etmək, yəni onu daha asan indeksləşdirmək və Google-a gün ərzində veb-saytda daha çox səhifə skan etməsinə imkan verməkdir.
Veb-saytın Daxili SEO hissəsində texniki problemləri həll etdikdən sonra imic artırmaq üçün edilən iş Off-page SEO adlanır. Xarici SEO tədqiqatları ilə etibarlı mənbələrdən geri keçidlər əldə edərək veb-saytın Google-ın gözündə nüfuz qazanması mümkündür. Bu geri keçidlər saytları zirvəyə daşımaq və Google-un gözündə daha çox prestij qazanmaq adı olan şirkətlərə tövsiyə olunur.
SEO-nun təməl daşlarından biri olan açar söz planlaması optimallaşdırma prosesinə başladıqda atılan ilk addımlardan biridir. Bu mərhələdə əvvəlcə açar sözlər araşdırılır və müəyyən edilir. Açar söz planlama prosesində Google xidmətləri və Premium SEO alətlərindən istifadə olunur. CodeMode olaraq biz söz analizində Google Keyowrd Planner, Semrush, Kwfinder, Ahrefs kimi SEO alətlərindən də istifadə edirik.
Sektoral söz araşdırmasını tamamladıqdan sonra məqsədimiz rəqib analizi etməkdir. Veb-saytımızın hədəflədiyi sözlərin sayını və bu açar sözlərdə rəqiblərimizin sıralamasını qeyd edirik. Rəqiblərimizdən müsbət və mənfi cəhətlərimiz müəyyən edilir. Rəqiblərin mövcud trafiki, geri keçidləri və üst səhifələrini şərh etmək üçün Ahrefs, Smilarweb və Ranksignals kimi alətlərdən istifadə edə bilərsiniz.
Saytın təhlili bölməsində internet saytının bütün səhifələrinin SEO kriteriyaları qiymətləndirilir. Məsələn, veb-saytın başlıq, təsvir, başlıq etiketləri, mobil uyğunluq, sayt sürəti kimi bütün göstəriciləri bir-bir qiymətləndirilir. Biz bu prosesi Screaming Frog, Botify və Search console kimi xidmətlər vasitəsilə davam etdiririk.
Google-un veb-saytı daha yaxşı başa düşməsi üçün 200 fərqli meyarlara əməl edilməlidir. Bunlar saytın sürəti, başlıq etiketinin uyğunluğu, təsvir kimi meyarlardan ibarətdir. Google bu meyarlara ən yaxşı uyğun gələn veb-saytı sıralayır. CodeMode Agentliyi olaraq tərtib etdiyimiz saytları seo yönümlü edirik.
Səhifədənkənar SEO hissəsi ən azı Daxili SEO qədər vacibdir və təcrübə tələb edir. Bu, tamamilə saytdan kənardan edilən müdaxilələrdən ibarətdir. Bu, daha yüksəklərə qalxmağınızı asanlaşdıran əsas tədqiqatlardan biridir. Bəzi SEO mütəxəssisləri Anchor Text-ə yönəlmiş geri bağlantılara diqqət yetirsələr də, bəzi SEO mütəxəssisləri boş bağlantılar üzərində işləyirlər. Bu tamamilə SEO mütəxəssisinin seçimindən və təcrübəsindən asılıdır. Bununla belə, hər kəs tərəfindən qəbul edilən ən mühüm məsəl ən nüfuzlu saytlardan veb-sayta istinad edəcək linkləri toplamaqdır.
SEO xidməti rəqəmsal marketinqin sosial media marketinqi, məzmun marketinqi kimi kanallarından biridir. SEO tədqiqatları əsasən e-ticarət layihələri, korporativ şirkətlər, xəbər saytları və trafik problemi olan saytlar üçün tələb olunur.
Veb dizayn firması olaraq biz UX-in dəyərini çox yaxşı bilirik. UX və SEO indi ayrılmaz bir bütövə çevrilir. Google bu inancı hər keçən gün təsdiqləyir. Xüsusilə sayt içi SEO-da ən vacib ölçülərdən biri olan sayt sürəti istifadəçinin istədiyi məlumat və ya alış-veriş hadisəsinə ən sürətli şəkildə çatmasına müsbət təsir göstərir.
Həyatında ilk dəfə SEO agentliyi seçəcək biri üçün bu proses kifayət qədər çətindir. Saytınızı araşdırmadan qiymət verən şirkətlərdən və sizə zəmanət verməyən agentliklərdən uzaq durmağınızı tövsiyə edirik. Çünki saytınızın statusunu araşdırmadan saytınız üçün yol xəritəsi çıxarmadan qiymət təyin etmək çox da peşəkar olmayacaq. İşləyəcəyiniz SEO agentliyi hər bir müştəri üçün xüsusi yol xəritəsi və həll resepti təklif edir. Bu vəziyyəti xəstə-həkim münasibəti ilə müqayisə edə bilərik. Hər saytın xəstəliyi və bu xəstəliyi həll edəcək dərman eyni deyil. Odur ki, naxışlar və paketlər satan SEO şirkətlərindən uzaq durun.
SEO agentlikləri SEO alətlərindən təyinatlarına uyğun istifadə edirlər. Məsələn, Daxili SEO üçün: Botify, Screaming Frog və Deepcrawl ola bilər. Xarici SEO üçün: Ahrefs, Semrush, SimilarWeb kimi.
Saytda SEO etməklə veb-saytı yuxarıya daşıya bilməyəcəksiniz. Yüksək rəqabətli sahələrdə siz xarici SEO, yəni backlink dəstəyi almalısınız. Çünki rəqibləriniz Backlinks vasitəsilə avtoritet fərqini açarkən siz də rəqiblərinizi izləyərək bu fürsətlərdən yararlanmalısınız.
SEO xidməti müntəzəm və qısamüddətli xidmət deyil. Rəqabətin növünə görə saytınızın mövcud vəziyyətinə uyğun olaraq baş verə biləcək strategiyalar əsasında yaradıldığı üçün fərqlənir. Başqa sözlə, SEO xidmətləri hər şirkətə eyni anda təqdim edilmir.
SEO işində birinci yer və söz zəmanəti yoxdur. SEO tədqiqatlarında yeganə uğur meyarı SEO agentliyinin fəaliyyəti ilə qiymətləndirilməməlidir. SEO agentlikləri daha çox məlumat və brifinq verməkdən məsuldur. Tövsiyələr nə qədər tez və effektiv olsa, saytınızın performansı bir o qədər sürətlə artacaq. Günün sonunda görülən işlər Google tərəfindən qiymətləndiriləcəyi üçün müvəffəqiyyətə zəmanət vermək sağlam olmayacaq.