UI/UX dizayn tərtibatında istifadəçi araşdırmasının önəmi

Baxılıb: 341
Tarix: 11/04/2023

"Niyə istifadəçi araşdırması UX/UI dizaynın uğurlu, gizli sousudur?"

İstifadəçi araşdırması(User Research) onların tələblərinə cavab verən dizayn yaratmaq üçün istifadəçilərin ehtiyaclarını, məqsədlərini, davranışlarını və üstünlüklərini anlamaq prosesidir. Bu, UX/UI dizaynının mühüm aspektidir və dizaynerlərə istifadəçi mərkəzli (user-centered) və daha yaxşı istifadəçi təcrübəsi (user experience) ilə nəticələnən dizaynlar yaratmağa kömək edir.

 

İstifadəçi araşdırması:

 

1. İstifadəçi ehtiyaclarını müəyyən etməyə kömək edir.

UX/UI dizaynında ilk addım istifadəçinin ehtiyaclarını (user needs) müəyyən etməkdir. İstifadəçi araşdırması dizaynerlərə istifadəçilərin məhsul və ya xidmətdən nə istədiklərini və ehtiyaclarını anlamağa kömək edir. O, dizaynerlərə bazardakı boşluqları müəyyən etməyə, istifadəçilərin qarşılaşdığı ağrı nöqtələrini (pain points) müəyyənləşdirməyə və bu ehtiyaclara cavab verən həllər yaratmağa kömək edir. 

 

2. Dizayn qərarlarına rəhbərlik edir.

İstifadəçi araşdırması dizayn qərarlarını məlumatlandıran dəyərli fikirlər təqdim edir. O, dizaynerlərə intuitiv və istifadəsi asan dizaynlar yaratmağa kömək edir. İstifadəçi araşdırması dizaynerlərə istifadəçilər üçün hansı xüsusiyyətlərin və funksionallığın vacib olduğunu müəyyən etməyə və onlara uyğun olaraq prioritetləşdirməyə kömək edir. O, həmçinin dizaynerlərə istifadəçilərin məhsulla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu və hansı dizayn elementlərinin təkmilləşdirilməli və ya silinməli olduğunu anlamağa kömək edir.

 

3. Xərcləri və riskləri azaldır.

İstifadəçi araşdırması UX/UI dizaynı ilə bağlı xərcləri və riskləri azaltmağa kömək edir. Dizayn prosesinin əvvəlində istifadəçi araşdırması apararaq, dizaynerlər potensial problemləri bahalı və həlli çətin olana qədər müəyyən edə bilərlər. İstifadəçi araşdırması həm də məhsulun bazara çıxarılmasına və istifadəçilərin ehtiyaclarına cavab verməyə kömək edir, məhsulun bazarda uğursuzluq riskini azaldır.

 

4. İstifadəçi məmnuniyyətini (User Satisfaction) artırır.

İstifadəçi araşdırması istifadəçilərin razı qaldıqları və istifadəsi xoş olan məhsulları yaratmağa kömək edir. İstifadəçi ehtiyaclarını və üstünlüklərini başa düşərək, dizaynerlər bu ehtiyaclara cavab verən və istifadəçiləri xoşbəxt edən dizaynlar yarada bilərlər. İstifadəçi araşdırması istifadəsi asan, intuitiv və vizual olaraq cəlbedici dizaynlar yaratmağa kömək edir.

 

5. Konversiya dərəcələrini artırır.

İstifadəçi araşdırması da dönüşüm nisbətlərini yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər. İstifadəçilərin ehtiyaclarını və üstünlüklərini anlayaraq, dizaynerlər istifadəçiləri müştərilərə çevirmək ehtimalı daha yüksək olan dizaynlar yarada bilərlər. İstifadəçi araşdırması hansı dizayn elementlərinin konversiyaları idarə etməkdə ən təsirli olduğunu və hansı dizayn elementlərinin təkmilləşdirilməsi və ya silinməsi lazım olduğunu müəyyən etməyə kömək edir.

 

Konversiya dərəcələri(Conversion Rates): İnternet marketinqdə sayta daxil olan istifadəçi sonda alışa yönəlir və onlayn alış edir. Ümumi istifadəçilərdən müştəriyə keçənlər konversiya dərəcəsini müəyyənləşdirir.

 

İstifadəçi ehtiyaclarını və üstünlüklərini başa düşərək dizaynerlər istifadəçiləri müştərilərə çevirmək ehtimalı daha yüksək olan dizaynlar yarada bilərlər. İstifadəçi araşdırması olmadan dizaynerlər sanki qaranlıqda dizayn edirlər və çox güman ki, istifadəçilərin ehtiyaclarına cavab verməyən dizaynlar yarada bilərlər.

 

Beləliklə, intuitiv, istifadəsi asan və istifadəçilər üçün xoş dizaynlar yaratmaq istəyirsinizsə, dizayn prosesinin hər mərhələsində istifadəçi araşdırması apardığınızdan əmin olun. Bununla vaxtınıza və pulunuza qənaət edəcək, ən əsası isə istifadəçilərinizin bəyənəcəyi dizaynlar yaradacaqsınız.