Blog

Neyro Marketinq nədir Veb Saytda Neyro Marketinq

28.02.2022

23

Neyro Marketinq nədir? Veb Saytda Neyro Marketinq

İnsanlar niyə satın alırlar, müştərilər necə qərar verirlər, nə üçün tamaşaçıların brend və ya məhsula xüsusi emosional bağlılığı var?

Neyro Marketinq nədir?

Neyromarketinq, müştərilərin beyin fəaliyyətinin təhlili əsasında şüuraltı qərarların qəbulunu aşkar etməyə yönəlmiş nevrologiya sahəsidir.

10 ildən artıq nevroloji tədqiqatlar bizə sübut etdi ki, qərarlarımızın təxminən 95 faizi şüursuz şəkildə verilir. Təsiri nə ola bilər? Nümunələr öz-özünə neyromarketinqin gücünü izah etsin və nümayiş etdirsin.

 

Reklam, marketinq və buna uyğun olaraq dizayn və məzmun yaradılmasında istifadə olunan ən təsirli reklam taktikalarından biri hansıdır?

QORXU!

  1. Müştərilərin bilmədiyi problemi müəyyənləşdirin
  2. Problemli müştəriyə bildirərək narahatlığına səbəb olun
  3. Əminliklə satin

 

İntuitiv qıtlıq

Çox vaxt psixoloji səviyyədə məhsulun  qəbul edilən dəyəri onu əldə etməyin çətinliyindən asılıdır. Bu, məhdud əlçatanlığı olan elementin daha cəlbedici olduğu koqnitiv qərəz olan Scarcity Heuristic prinsiplərinə əməl edir. Veb dizaynerləri təklif etdikləri xidmətlərin məhdud xarakterini vurğulamaq üçün xəbərdarlıq mexanizmlərindən istifadə etməklə bu psixoloji aspektdən istifadə edə bilərlər. Veb saytda bunu saytın açılış hissəsində geri sayım sayğacı yerləşdirərək təsir etmək mümkündür.

Yaxşı:  Müştərilərimizin 90 faizi xidmətlərimizi "əla" kimi qiymətləndirir

Daha yaxşı:  10 müştəridən 9-u xidmətlərimizi "əla" olaraq qiymətləndirir.